05 Φεβρουαρίου 2010

Φως στο τούνελ


«Το στοίχημα, παλικάρια, είναι πολύ προσωπική υπόθεση και πολύ πιο σοβαρή ιστορία από όσο προσπαθούν να μας περάσουν αυτά τα μοντέρνα φρούτα που ξεφυτρώνουν δεξιά και αριστερά και παίζουν τους τσάμπα μάγκες με ξένες τσέπες, εκμεταλλευόμενοι την αρρώστια του μέσου παίκτη και πλουτίζοντας από τη χασούρα του και την απελπισία του. Δεν προτείνω, λοιπόν, σημεία και παιχνίδια ποτέ και σε κανέναν! Το μόνο που κάνω είναι να απλώνω τις σκέψεις μου μπροστά σας και να γράφω ποιο θα είναι το δικό μου παιχνίδι. Τι θα παίξω εγώ, πώς θα χάσω ή θα κερδίσω εγώ. Τόσο απλά και μέχρι εκεί. Δεν είμαι «ειδικός» και δεν πουλάω «ξερολοσύνη». Ένας παίκτης είμαι κι εγώ σαν κι εσάς. Με τις εμμονές του, τις αδυναμίες του, τις αρρώστιες και τις εμπνεύσεις του. Ένας παίκτης που απλά έχει μία παραπάνω εμπειρία, την πολυτέλεια να ασχολείται αποκλειστικά με αυτό που γουστάρει και μια στοιχειώδη ικανότητα να εκφράζει τις σκέψεις του με στρωτό γραπτό λόγο».

Μακράν το καλύτερο κείμενο που διαβάσαμε από στοιχηματογραφιά μέσα στο 2010. Αν τα πιστεύει κιόλας αυτά που γράφει ο Νίκος Αγγελής στο σημερινό Match Money, ακόμα καλύτερα. Θα σημαίνει ότι υπάρχει ακόμα ελπίδα σε αυτόν τον χώρο των μετρίων.

buzz it!

3 σχόλια:

Beholder είπε...

Εμένα από την άλλη, αυτό μου φαίνεται μια αποποίηση ευθύνης χωρίς κόστος. Έτσι και αλλιώς δεν μπορεί να αναγκάσει κανέναν να παίξει αυτά που προτείνει, η επιλογή είναι στον παίκτη. Ωστόσο αν δεν ήθελε να επηρεάζει άλλους και ήθελε να διατηρήσει το στοίχημα ως μια προσωπική του υπόθεση δεν θα έγγραφε σε εφημερίδα.

Πάντως είναι καλό ότι τα λέει όχι κάτω από την πίεση του αναθέματος, μιας και η απόδοσή του τις τελευταίες 30 μέρες (σύμφωνα με τα στοιχεία μου) είναι εντυπωσιακή.

Beholder είπε...

όσο για το "πλουτίζοντας από τη χασούρα του", ναι, είναι σοφό, αλλά δεν έχω δει πουθενά κανέναν να δηλώνει ότι το banner του bwin στο site της matchmoney είναι διαφήμιση και όχι affiliation.

Πολύ Απλός παίκτης είπε...

Είναι η νέα μόδα. Όλοι απλοί παίκτες είναι... κατά τα άλλα τα ευρώπουλα τρέχουν...